یک رستوران روباتیک هر 45 ثانیه یک پیتزا تولید می کند

۱۴۰۰/۱۱/۶

استلار پیتزا، یک رستوران روباتیک که می تواند هر 45 ثانیه یک پیتزا درست کند، در بهار سال آینده در لس آنجلس افتتاح می شود. این شرکت در می 2019 توسط سه مهندس سابق اسپیس ایکس به نام‌های بنسون تسای، برایان لانگون و جیمز واهواسان تأسیس شد.

تسای، مدیرعامل Stellar Pizza، پنج سال را در کنار ایلان ماسک گذراند و سیستم‌های باتری پیشرفته را برای موشک‌ها و ماهواره‌ها طراحی کرد و بیش از 23 کارمند سابق SpaceX را برای ساخت یک دستگاه پیتزا رباتیک بدون لمس که در پشت کامیون قرار می‌گیرد، جمع‌آوری کرد.

دستگاه رباتیک استلار پیتزا می تواند در کمتر از پنج دقیقه پیتزا درست کند، بپزد و بپیچد. ابتدا یک گلوله از خمیر پیتزای خانگی را داخل دستگاه گذاشته و در آنجا فشار داده و به شکل گرد در می‌آورند.

پس از آماده شدن خمیر، دستگاه روی پیتزا را با سس و سایر مواد می پوشاند و سپس پیتزای خام را به یکی از چهار فر با دمای بالا دستگاه می فرستد.

این شرکت با مشاور پیتزا، نوئل برونر، در تلاش برای تولید پیتزای با کیفیت بالا و مقرون به صرفه همکاری کرد. این شرکت پپرونی یا پیتزای عالی را ارائه می دهد. به گزارش بیزینس اینسایدر، مشتریان می توانند پیتزای خود را با انتخابی از مواد افزودنی از جمله پیاز، بیکن، مرغ و زیتون درست کنند.
..